evaggelatos

Ανδρέας Ευαγγελάτος

Επιχειρησιακός Ερευνητής
Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό (ΕΔΙΠ)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

E-mail
aevan@aueb.gr

Telephone
+30 2105739334
+30 6977225277

9/92 – Σήμερα: Επιστημονικός Συνεργάτης και στη συνέχεια ένταξη στο μόνιμο προσωπικό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέση Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) με τοποθέτηση στο Εργαστήριο Επιχειρησιακής Επικοινωνίας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.

Στέλεχος του Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας με ενασχόληση την ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και εφαρμογών πολυμέσων σε μάρκετινγκ, εκπαίδευση και εταιρική επικοινωνία, τις οποίες αναλαμβάνει το Εργαστήριο στα πλαίσια έργων χρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, ΝΠΙΔ και επιχειρήσεις. Παράλληλα διδασκαλία σε μαθήματα του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που υποστηρίζονται από το Εργαστήριο Επιχειρησιακής Επικοινωνίας.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣ

  • Έρευνα για την “Συμπεριφορά ασθενών πασχόντων από ρευματοειδή αρθρίτιδα σχετικά με την χρήση φαρμάκων”. Έργο Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας ΟΠΑ. Χρηματοδότηση φαρμακευτική εταιρεία Abbvie.
  • Έρευνες για την αντιλαμβανόμενη εικόνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μεταξύ των πρωτοετών φοιτητών του. 3 επαναλήψεις (2014, 2013, 2012). Εσωτερικό έργο Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας σε συνεργασία με τις Πρυτανικές αρχές.
  • Έρευνες ικανοποίησης των πελατών του Ομίλου ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του, με στόχο την βελτίωση των ακολουθούμενων διαδικασιών του ομίλου σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών. Ανασχεδιασμός της στρατηγικής του ανταγωνισμού. 4 επαναλήψεις (2007, 2010, 2013, 2016). Χρηματοδότηση ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε..
  • Έρευνες για την αντιλαμβανόμενη εικόνα και τις απαιτήσεις των ελληνικών νοικοκυριών από τα φαρμακεία 3 επαναλήψεις (2009, 2013, 2016). Εσωτερικό έργο Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας.
  • Web analytics Reporting για διάφορα website και ενέργειες email-marketing της eRational για πελάτες της. 2007-2012.
  • Έρευνα της εταιρείας Databank για τους παράγοντες υιοθέτησης της IPTV από τα Ελληνικά νοικοκυριά. Ιούνιος 2005. Χρηματοδότηση Databank.
  • Έρευνα διερεύνησης (α) των στάσεων που επηρεάζουν την αγορά των υπηρεσιών που παρέχει ένα γυμναστήριο σήμερα, (β) του ενδιαφέροντος για την υιοθέτηση καινοτομικής υπηρεσίας και (γ) τις διαφορές της αντιλαμβανόμενης εικόνας μεταξύ της επιχείρησης και των ανταγωνιστών. Απρίλιος 2004. Χρηματοδότηση πρόγραμμα AQUA FLEX.
  • Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου με ανάλυση των βασικών οικονομικών δεικτών με σκοπό το καθορισμό της στρατηγικής και των άμεσων στόχων της επιχείρησης STAR TRAC GREECE για το οικονομικό έτος 2003. Xρηματοδότηση STAR TRAC GREECE. “

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύμβουλος επιχειρήσεων – συνεργάτης εταιρειών και οργανισμών με την μορφή του επιστημονικού συνεργάτη που δραστηριοποιείται στα πλαίσια της ανάπτυξης συγκεκριμένων έργων με εφαρμογή (α) στη λειτουργία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας επιχειρήσεων και οργανισμών, (β) στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη εφαρμογών πληροφορικής ως επί το πλείστων διαδικτυακών, και (γ) στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη υποστηρικτικών εφαρμογών και διαδικασιών για την εκπαίδευση του προσωπικού των επιχειρήσεων/οργανισμών. Συγκεκριμένα:

1996 – 2018: Εργαστήριο Επιχειρησιακής Επικοινωνίας ΟΠΑ (πρώην Εργαστήριο Πολυμέσων Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ). Συνεργασία με ΤΟΥΟΤΑ, ΜΕΤΑΞΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ, INTERAMERICAN, ΟΑΕΔ, OTE, ABBVIE, Taf, ΟΜΙΛΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΚΥΑΝΑ.

Στέλεχος του Εργαστηρίου με αντικείμενο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων που βρίσκονται στα ενδιαφέροντα/αποστολή του Εργαστηρίου και απευθύνονται σε εταιρείες και οργανισμούς. Οργάνωση και υποβολή προτάσεων συμμετοχής σε ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς και προσκλήσεις χρηματοδότησης. Οργάνωση και υποβολή προτάσεων σε ενδιαφερόμενες για το μάρκετινγκ και επικοινωνία, εταιρείες και οργανισμούς.

1/2000 – 2012: eRational Α.Ε. (Εταιρεία Συμβούλων & Εφαρμογών Πληροφορικής).

Σύμβουλος – συνεργάτης της εταιρίας ανάπτυξης εφαρμογών πληροφορικής eRational με αντικείμενο τον σχεδιασμό, τον έλεγχο και την διοίκηση της ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών, πληροφοριακών συστημάτων μάρκετινγκ καθώς και εφαρμογών πολυμέσων σε έργα τα οποία αναλαμβάνει η επιχείρηση.
Ως συνεργάτης της eRational συμμετείχε στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη περισσοτέρων των 50 δικτυακών τόπων επιχειρήσεων και οργανισμών καθώς και διαδικτυακών εφαρμογών υποστήριξης σύνθετων επιχειρηματικών διαδικασιών.

1/2005 – 2018: DATABANK (Εταιρεία Εφαρμογών Πληροφορικής).

Σύμβουλος – συνεργάτης της εταιρίας με αντικείμενο την διεξαγωγή έρευνας για το ενδιαφέρον του κοινού σχετικά με την παροχή υπηρεσιών IPTV (τηλεόρασης μέσω διαδικτύου), καθώς επίσης και για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη υπηρεσιών συνδεόμενων με ψηφιακή σήμανση (digital signage). Σύμβουλος – συνεργάτης της εταιρείας στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ερευνών και δημοσκοπήσεων με το IVR σύστημα της (Interactive Voice Response system).

1/2000 – 2018: ΚΕΚ ΔΙΑΣΤΑΣΗ (Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης).

Σύμβουλος – συνεργάτης σε θέματα σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εισηγητής σε θέματα ανάπτυξης εφαρμογών πληροφορικής, σχεδιασμού, τον ελέγχου και διοίκησης της ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών, πληροφοριακών συστημάτων μάρκετινγκ καθώς και εφαρμογών πολυμέσων.

1/2007 – 6/2008: FOCUS (Εταιρεία Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς).

Σύμβουλος – συνεργάτης της εταιρίας με αντικείμενο την ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την διανομή των δεδομένων ραδιοφωνικής ακροαματικότητας (BARI-FOCUS) καθώς επίσης και τον επανασχεδιασμό του δικτυακού της τόπου, με σκοπό την αναθεώρηση της εμφάνισής του και της βελτίωσης της λειτουργικότητάς του για την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας.

2012: ΠΕΙΦΑΣΥΝ (Συνεταιριστική Φαρμακαποθήκη).

Σύμβουλος – συνεργάτης της εταιρίας με αντικείμενο τον επανασχεδιασμό του δικτυακού της τόπου, με σκοπό την αναθεώρηση της εμφάνισής του και της βελτίωσης της λειτουργικότητάς του, καθώς επίσης και την ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την πώληση των διαθεσίμων φαρμάκων/παραφαρμάκων των μετόχων/πελατών της. (eBAZAAR).

2007, 2010, 2013, 2016: ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ (Συνεταιριστική Φαρμακαποθήκη).

Σύμβουλος – συνεργάτης της εταιρίας με αντικείμενο της μέτρησης της αντιλαμβανόμενης εικόνας της επιχείρησης από τους μετόχους/πελάτες της (ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ), καθώς και τον σχεδιασμό και την υλοποίησης σειράς σεμιναρίων για την εκπαίδευση των φαρμακοποιών πελατών-μετόχων του.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

  • Συστήματα Προβλέψεων με την χρήση μοντέλων πρόβλεψης και εξειδικευμένων αλγορίθμων όπως της πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης και της λογιστικής παλινδρόμησης, δομικά συστήματα εξισώσεων (Structural Equation Models) καθώς και της ανάλυσης χρονοσειρών.
  • Τεχνικές ανάλυσης κατηγορικών δεδομένων με μεθόδους όπως η ανάλυση διαφορών των μέσων όρων δύο μεταβλητών (t-test), ανάλυση αντιστοιχιών (correspondence analysis), η ανάλυση διακύμανσης ενός παράγοντα (ANOVA), η ανάλυση διακύμανσης δύο παραγόντων (GLM analysis), σύγκριση παρατηρούμενων και αναμενόμενων τιμών (cross-tabulation analysis, καθώς και οι μη παραμετρικοί έλεγχοι (προσήμου, Wilcoxon, Mann-Whitney, Kruskal-Wallis και Friedman).
  • Τεχνικές μείωσης-απλοποίησης του όγκου των δεδομένων όπως η παραγοντική ανάλυση (Factor ανάλυσης) και η ανάλυση κυρίων συνιστωσών (Principal Component Analysis).
  • Τεχνικές διαχωρισμού των δεδομένων με στόχο την μοντελοποίηση όπως διάφορες τεχνικές τμηματοποίησης (Two-step cluster, k-means cluster και hierarchical cluster), την διαχωριστική ανάλυση (discriminant analysis), και την δενδροειδή ανάλυση (tree analysis).
  • Ανάπτυξη και εφαρμογή μοντέλων πρόβλεψης της ζήτησης (βραχυπρόθεσμη, μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ζήτηση).
  • Τεχνικές ανάλυσης της επισκεψιμότητας ενός δικτυακού τόπου (web analytics measurement), τεχνικές ανάλυσης και αξιολόγησης διαφημιστικών ενεργειών για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας ενός δικτυακού τόπου (online ads evaluation, email marketing evaluation, banner campaign evaluation).

Έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών

  • Έρευνα για την “Συμπεριφορά ασθενών πασχόντων από ρευματοειδή αρθρίτιδα σχετικά με την χρήση φαρμάκων”. Έργο Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας ΟΠΑ. Χρηματοδότηση φαρμακευτική εταιρεία Abbvie.
  • Έρευνες για την αντιλαμβανόμενη εικόνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μεταξύ των πρωτοετών φοιτητών του. 3 επαναλήψεις (2014, 2013, 2012). Εσωτερικό έργο Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας σε συνεργασία με τις Πρυτανικές αρχές.
  • Έρευνες ικανοποίησης των πελατών του Ομίλου ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του, με στόχο την βελτίωση των ακολουθούμενων διαδικασιών του ομίλου σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών. Ανασχεδιασμός της στρατηγικής του ανταγωνισμού. 4 επαναλήψεις (2007, 2010, 2013, 2016). Χρηματοδότηση ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε..
  • Έρευνες για την αντιλαμβανόμενη εικόνα και τις απαιτήσεις των ελληνικών νοικοκυριών από τα φαρμακεία 3 επαναλήψεις (2009, 2013, 2016). Εσωτερικό έργο Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας.
  • Web analytics Reporting για διάφορα website και ενέργειες email-marketing της eRational για πελάτες της. 2007-2012.
  • Έρευνα της εταιρείας Databank για τους παράγοντες υιοθέτησης της IPTV από τα Ελληνικά νοικοκυριά. Ιούνιος 2005. Χρηματοδότηση Databank.
  • Έρευνα διερεύνησης (α) των στάσεων που επηρεάζουν την αγορά των υπηρεσιών που παρέχει ένα γυμναστήριο σήμερα, (β) του ενδιαφέροντος για την υιοθέτηση καινοτομικής υπηρεσίας και (γ) τις διαφορές της αντιλαμβανόμενης εικόνας μεταξύ της επιχείρησης και των ανταγωνιστών. Απρίλιος 2004. Χρηματοδότηση πρόγραμμα AQUA FLEX.
  • Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου με ανάλυση των βασικών οικονομικών δεικτών με σκοπό το καθορισμό της στρατηγικής και των άμεσων στόχων της επιχείρησης STAR TRAC GREECE για το οικονομικό έτος 2003. Xρηματοδότηση STAR TRAC GREECE.

Σχεδιασμός και την ανάπτυξη εφαρμογών πληροφορικής:

Aνάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και εφαρμογών με την χρήση της τεχνολογίας των πολυμέσων για την βελτίωση της επικοινωνίας και του marketing επιχειρήσεων και οργανισμών.

  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό της πλατφόρμας για την υποστήριξη της εκπαίδευσης από απόσταση του ΟΠΑ, καθώς και στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού στα μαθήματα “Τεχνικές πωλήσεων”, “Digital Marketing – DigiMa”.
  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη των δικτυακών τόπων (web sites) περισσότερων των 50 επιχειρήσεων (Pharmanel, KEK ΔΙΑΣΤΑΣΗ, ΙΑΠΕΤΟΣ Α.Ε., ΤΕΑΜ ΑΕ, ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ, ΦΑΡΜΑΘΕΝ, κλπ.) που ανέλαβε η εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών πληροφορικής eRational.
  • Σχεδιασμός και συμμετοχή στην ανάπτυξη μηχανισμού υποστήριξης των πωλήσεων, μέσω συγκέντρωσης δεδομένων από πολλαπλές πηγές (mini Sales Force Automation System integrated with marketing information system), την ομογενοποίησή τους, την επεξεργασία, ανάλυση και παρουσίαση συμπερασμάτων κατά την διάρκεια της καμπάνιας εισαγωγής της νέας Corolla. (Xρηματοδότηση TOYOTA ΕΛΛΑΣ).
  • Σχεδιασμός και συμμετοχή στην ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την διασύνδεση των αντιπροσώπων της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ μέσω διαδικτύου με την βάση των πελατών (CRM system) της επιχείρησης. (Xρηματοδότηση TOYOTA ΕΛΛΑΣ).
  • Υπεύθυνος σχεδιασμού και συντονιστής της ομάδας ανασχεδιασμού και ανάπτυξης του συστήματος παροχής πολυμεσικών πληροφοριών για την υποστήριξη της διαδικασίας της πώλησης των αυτοκινήτων της TOYOTA ΕΛΛΑΣ. (Xρηματοδότηση BULL ΕΛΛΑΣ).
  • Συμμετοχή στην μελέτη για τον ανασχεδιασμό συστήματος παροχής πολυμεσικών πληροφοριών για την υποστήριξη της διαδικασίας της πώλησης των αυτοκινήτων της TOYOTA ΕΛΛΑΣ. (Xρηματοδότηση TOYOTA ΕΛΛΑΣ).
  • Συμμετοχή στη μελέτη με θέμα «Βελτίωση της παρουσίας της εταιρείας ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ στο διαδίκτυο και νέες δυνατότητες οι οποίες θα προκύψουν από την ενσωμάτωση της παρουσίας αυτής στην στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας». Στη μελέτη αυτή επανασχεδιάστηκαν οι σελίδες της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ στο Internet. (Xρηματοδότηση TOYOTA ΕΛΛΑΣ).
  • Aνάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση εφαρμογής με την χρήση της τεχνολογίας των Πολυμέσων για την βελτίωση της επικοινωνίας και την προώθηση πωλήσεων της εταιρείας εισαγωγής ιατρικών μηχανημάτων ΜΕΤΑΞΑΣ Α.Ε. (Χρηματοδότηση ΜΕΤΑΞΑΣ).
  • Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα με θέμα «Aνάλυση των τάσεων του εξωτερικού περιβάλλοντος στην αγορά ασφαλειών». Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού έγινε μελέτη για την βελτίωση της επικοινωνίας και της προώθησης πωλήσεων με την χρήση Πολυμέσων ενώ παράλληλα δημιουργήθηκε πιλοτική εφαρμογή Πολυμέσων για την υποστήριξη της παραπάνω μελέτης. (Xρηματοδότηση INTERAMERICAN).
  • Aνάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση επιδεικτικής εφαρμογής (demo) με την χρήση της τεχνολογίας των Πολυμέσων για την βελτίωση της επικοινωνίας και την προώθηση πωλήσεων αυτοκινητοβιομηχανίας.
  • Aνάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση εφαρμογής επιδεικτικής εφαρμογής (demo) με την χρήση της τεχνολογίας των Πολυμέσων για την παροχή τουριστικών πληροφοριών για τη νήσο των Σπετσών.
  • Συμμετοχή στη σχεδίαση και παραγωγή, εφαρμογής Πολυμέσων παρουσίασης πληροφοριών και σταθμού ενημέρωσης για τους συνέδρους και το κοινό, στο συνέδριο “Η ΠATPA ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ”.

Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με την χρήση πολυμέσων (multimedia in education):

  • Μέλος της σχεδιαστικής ομάδας και υπεύθυνος για την αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης αποτελεσματικότητας του συστήματος προσαρμοστικής εκμάθησης FlexLearn. Στο έργο FlexLEARN αναπτύχθηκε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής προσαρμοστικής μάθησης (eLearning platform) που ενσωματώνει αλγορίθμους αξιολόγησης που προσαρμόζονται στις εκάστοτε δυνατότητες του χρήστη. Επιπλέον η πλατφόρμα υποστηρίχθηκε από τις προηγμένες τεχνολογίες προσδιορισμού και επαλήθευσης ταυτότητας βασισμένες σε βιομετρικά προσώπου (facial biometrics), ανάλυση σχεδίων πληκτρολόγησης (keystroke pattern analysis) και τη χρήση των έξυπνων καρτών για να υποστηρίξουν “οποτεδήποτε, οπουδήποτε” μάθηση.
  • Υπεύθυνος σχεδιασμού και ανάπτυξης μεγάλης έκτασης διαδικτυακής εφαρμογής για την εισαγωγή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον ΟΤΕ. Στο συγκεκριμένο έργο αναπτύχθηκε εκπαιδευτικό υλικό για την εκπαίδευση των υπαλλήλων και των στελεχών των νέο-δημιουργημένων καταστημάτων πώλησης του ΟΤΕ σε μάρκετινγκ, χρηματοοικονομικά και διαφήμιση & δημόσιες σχέσεις. (Xρηματοδότηση ΟΤΕ).
  • Συμμετοχή στη μελέτη και την παραγωγή επιδεικτικής εφαρμογής για την συμμετοχή στην πρώτη φάση του προγράμματος «Σειρήνες» του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με τίτλο Ο.ΜΑ.Σ. (Ολοκληρωμένο Μαθησιακό Σύστημα) με το οποίο προτάθηκε η δημιουργία ενός Ολοκληρωμένου Περιβάλλοντος Μάθησης το οποίο αξιοποιώντας τα πολυμέσα θα επέτρεπε την παρακολούθηση και την καταγραφή της γνωστικής δραστηριότητας του μαθητή με στόχο ανατροφοδότηση προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ικανότητες και επιθυμίες του. Σαν γνωστικό πεδίο είχε επιλεγεί η ενότητα των συναρτήσεων της γ’ γυμνασίου.
  • Συμμετοχή στο σχεδιασμό και την παραγωγή 6 μαθημάτων Aυτοεκπαίδευσης με χρήση τεχνολογίας Πολυμέσων, στα πλαίσια διετούς ευρωπαϊκού προγράμματος O.Di.Le (STRIDE Νο 362), το αντικείμενο του οποίου ήταν η οργάνωση εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης δημοσίων υπαλλήλων, και η διάδοση των τεχνολογιών των πολυμέσων στην εκπαίδευση γενικότερα. Οι θεματικές ενότητες των 6 μαθημάτων ήσαν:

• Εισαγωγή στη Πληροφορική και τον Αυτοματισμό Γραφείου (CD-ROM I),
• Λογιστικά Φύλλα Εργασίας (CD-ROM II),
• Βάσεις Δεδομένων (CD-ROM III),
• Δημόσιο Λογιστικό,
• Ευρωπαϊκή Κοινότητα,
• Μισθοδοσία και διοίκηση προσωπικού

Επιπλέον στα πλαίσια του O.Di.Le. έγινε ανάλυση σχεδίαση και παραγωγή πιλοτικών εκπαιδευτικών εφαρμογών σε τρία θέματα Μαθηματικά, Οικονομικά και Αεροδυναμική, με σκοπό την λειτουργία επίδειξης στα πλαίσια δραστηριότητας επίδειξης των δυνατοτήτων των πολυμέσων σε εκπαιδευτικούς.

• Μαθηματικά : Εφαρμογή διαλογικών πολυμέσων βασισμένη στο αναλυτικό πρόγραμμα των μαθηματικών της γ’ λυκείου.
• Οικονομικά : Εφαρμογή διαλογικών πολυμέσων βασισμένη στο μάθημα της μακροοικονομίας των πρωτοετών φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου.
• Αεροδυναμική : Εφαρμογή διαλογικών πολυμέσων βασισμένη στο μάθημα της αεροδυναμικής των πρωτοετών φοιτητών της σχολής Ικάρων.

  • Συμμετοχή στο Σχεδιασμό και την Παραγωγή 3 CD-ROM για τις σχολές μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. με χρήση τεχνολογίας Πολυμέσων.Τα θέματα των 3 CD-ROM ήσαν:

• Τεχνολογία αυτοκινήτου (CD-ROM IV).
• Εισαγωγή στη Πληροφορική και τον Αυτοματισμό Γραφείου (CD-ROM V που περιελάμβανε επανασχεδίαση και ανασύνθεση τμημάτων των CD-ROM I,II & III).
• Επαγγελματικός Προσανατολισμός (CD-ROM VI).
• Καθοδήγηση ομάδας εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ. για την παραγωγή εκπαιδευτικού CD-ROM (με θέμα τις εργαλειομηχανές) με στόχο την μεταφορά τεχνογνωσίας ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού στην διεύθυνση εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ.