- Σταθερότητας
- Ανάπτυξης
- Διάσωσης – Αναστροφής
- Επίτευξης Συγκριτικού Πλεονεκτήματος
- Διεθνοποίησης
- Εξόδου
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Σε περιόδους ύφεσης το διαθέσιμο εισόδημα συρρικνώνεται και προκαλεί αλλαγές στον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Οι καταναλωτές περιορίζουν την κατανάλωση και υποκαθιστούν ακριβά προϊόντα και καταστήματα με φθηνότερα.
Η κάθε επιχείρηση πρέπει, ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις, να ακολουθεί τα βασικά βήματα του marketing για να προσαρμοστεί και να προσδιορίσει το μέλλον της.
ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Οι άνθρωποί της
Οι σωστοί επαγγελματίες και η ομαδική δουλειά κάνουν, πάντα, την διαφορά.
Οι πελάτες της
Ο πελάτης θέλει να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες που “αξίζουν τα λεφτά τους” (value for money) και η αξία που αναζητεί δεν είναι μόνο στην τιμή.
Το δίκτυό της
To σύνολο των προμηθευτών προϊόντων & υπηρεσιών μιας επιχείρησης αλλά και τα σημεία πώλησης και ο τρόπος διάθεσης προϊόντων & υπηρεσιών είναι σήμερα η ταυτότητα του σύγχρονου επιχειρηματικού δικτύου.
Τα προϊόντα & οι υπηρεσίες της
Κάθε επιχείρηση πρέπει να διαλέγει με συγκεκριμένα κριτήρια τα προϊόντα που θα παράγει και θα εμπορεύεται καθώς και τις υπηρεσίες που θα παρέχει. Η ποιότητα και η αξιοπιστία καθορίζουν την ταυτότητά της.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Χρήστος Μουρίκης, BSc, MSc
Στρατηγική & Επιχειρηματική Μηχανική
Η έδρα μας βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας
Μομφεράτου 40 και Καλλιγά 19, Αθήνα
Τel1
+30 6945 427 004
Tel2
+30 210 6400 150
E-mail
mourikisc4@gmail.com